Wednesday, January 28, 2009

Happy Birthday to me.....





Actually this photo was taken on my 41'st bday....which was on 22nd of disember 2008...so this is my cool family..dlm gambar nampak 5 org kan...tapi act. ada 6 members in this family...jeng..jeng 1 more is o d way...this bday was really meaningfull to me...next bday celeb..will be..more happening...dah lama cool..all this guys.dah diambang remaja..control macho...boring s.times...anyway they are all my inspirations..esp next to me yg ada janggut sket tu...ha ha ha..

3 comments:

  1. mak ngah..tiqah ni..ni ke blog nye..wah3..hensem2 la sume anak u,hehe..the next one tu mesti lg hensem kan..org kat sini doakan semoga mak ngah and the baby sihat sejahtera insya Allah..nwy,org 1st pengomen kat blog ni kan..yeaaa!!!

    ReplyDelete
  2. keep on coming, remember to photoshop your pic so gambar gelap jadi terang.... bukan orang-orang nye tau..

    ReplyDelete
  3. wah...dah ada blog ler, so sama-sama kita berblog tapi dah tua-tua ni lembab sikit, esp nak ketuk komputer ni

    ReplyDelete