Showing posts with label cerita-ceriti. Show all posts
Showing posts with label cerita-ceriti. Show all posts

Tuesday, September 8, 2009

KEMANA MENGHILANG...

lama betul x update blog ni.naik bersawang..ni yg mai nak cuci2 sket,lg pun dah nak raya kan!..cek tak hilang pi mana aih..dok ada jer..cuma kesuntukan masa..menguruskan umah tangga sampai cek pun terkurus sama..chewah! sambung ngan bulan posa pulak..cepatlah lg badan cek turun..tapi tang perut ..manyak lambat woo...


Sedark tak sedark dah 18 ramadhan..alhamdulillah.selamat menjalani ibadah puasa...tapi tarawih taun ni miss lah.tapi last nite dapat pi..sbb sis in law(yong) and family mai bukak posa kt umah..dia x dpt solat sbb ehemm2 so dia tolonglah temankan Amin yg dah nak tido tu...Thanks a lot Yong..


Tahun ni..x tau lah dapat buat biskut raya ke tak..bergantung pada keadaan..tapi si amin ni x byk ragam..kalu kenyang n puas tido..dia boleh aje layan sendiri sorang2..cuma mamanya lah..kdg2 tu letih bdn dengan keje2 umah yg x pernah selesai..mata pulak x leh tgok yg bersepah2 tu...previous yer ada bik..seronok lah buat biskut raya siap boleh bisnes lagi..dapat jugak cover modal beli barang2 buat kue...this yer silap2 cek tolong lah pulak orang meniaga...tapi kak cek smlm sms ajak buat this coming saturday sbb dia x dak kelas..okay juga..ada org boleh bantu..nak harap anak2 bujang cek...susah lah sikit..tolong rasa boleh la..tapi maybe depa boleh tolong layan dak tecik tu..

Tak dak gambark mcm x best jer kan..so today cek nak tunjuk gambar Amin(lagi!) dengan
insan2 terdekat yang membantu Amin popular..ops cam artis la pulak...so layan jer lah....
Sebenarnya ramai..tapi kita uplod yg ini dulu..lain2 akan menyusul kendian..he he..

Amin n tok...Tok jaga amin sampai umur 3 bulan lebih.

Ini opah Amin yg kat Tepen..Amin cucu opah yang ke 20 kalu tak salah..


Ini pulak makcik Sanah ..like aunty like nephew la...

Like father like son....

Now umah riuh.. sebab Amin sgt peramah..suka membebel la pulak..tapi kalau dia ngantuk atau lapar..mulalah jerit2..boleh tahan sikecik ni...

Friday, March 27, 2009

Apa citer ya?

Aduh..dah lama tak update ..letih betul lately..maklumlah perut makin berat..baby kat dalam makin lasak..main bola ka hapa..tak reti diam..Alhamdulillah, bibik I dah pulang after almost 1 month on leave..katanye 2 minggu tuh! nak angin juga ni..Masa tension menunggu bibik balik tempohari..weekend I p la ronda2 beli persiapan bayi..Aww..mcm baru nak dpt baby sulung la pulak..My husband pun rasa janggal nak p kat baby deprtment.

Inilah rupanye baby cot yg dah beli..Yg lama tu dah patah..ya lah bekas 3 hero..depa pulak pakai cot sampai umur 3 thn lebih..masa yg third tu..dgn abg2nye masuk dlm cot..mau tak patah..baby cot ni boleh adjust jadi play pen..





Ini pulak, baju yg latest beli..pas ni tak beli lg la..nak g shopping2 wa tak larat lg woo..yg rompers tu
hadiah dari anak sedara Amalina...Thanx malina..Sian dia actually dia nak kasi gaun! Ha..ha..apa kan daya...