Friday, March 27, 2009

Apa citer ya?

Aduh..dah lama tak update ..letih betul lately..maklumlah perut makin berat..baby kat dalam makin lasak..main bola ka hapa..tak reti diam..Alhamdulillah, bibik I dah pulang after almost 1 month on leave..katanye 2 minggu tuh! nak angin juga ni..Masa tension menunggu bibik balik tempohari..weekend I p la ronda2 beli persiapan bayi..Aww..mcm baru nak dpt baby sulung la pulak..My husband pun rasa janggal nak p kat baby deprtment.

Inilah rupanye baby cot yg dah beli..Yg lama tu dah patah..ya lah bekas 3 hero..depa pulak pakai cot sampai umur 3 thn lebih..masa yg third tu..dgn abg2nye masuk dlm cot..mau tak patah..baby cot ni boleh adjust jadi play pen..





Ini pulak, baju yg latest beli..pas ni tak beli lg la..nak g shopping2 wa tak larat lg woo..yg rompers tu
hadiah dari anak sedara Amalina...Thanx malina..Sian dia actually dia nak kasi gaun! Ha..ha..apa kan daya...

3 comments:

  1. ceqna...
    dah siap shopping untuk baby...
    aku masa anak no 4 pun banyak gak benda kena beli...sampaikan ada sales girl tanya, "anak sulung ke kak?"
    hehheh
    apa2 pun aku doakan hangs elamat bersalin dan dapat baby yg sihat dan comel...

    ReplyDelete
  2. Tadi aku tengok, hang maintain cun walaupun berbadan dua....

    ReplyDelete
  3. Makaseh Ton..harap semua selamat..kalu boleh nak cepat bersalin..dah tak larat membawanye...

    Mawar..Cun kah aku berbadan dua??Anyway..seronok dapat jumpa hang..disaat akhir aku berbadan dua..he he..x sangkakan!.x yah nak plan2 kalu Tuhan mahu ketemukan kita..

    ReplyDelete